Как с билки излекувах сърдечна недостатъчност (не много лека)!

Никога не съм пазил въобще никаква диета, но ми се наложи, след като ми намериха коварна сърдечна недостатъчност от по-ниска степен, първа или втора.

Имал съм я още от дете, но никога не съм се интересувал от това, въпреки че съм имал проблеми с физическото и с качването на стълби, планински пътеки и прочие.

сърдечна недостатъчност симптоми лечение билки 01654Прогнозата не беше, че веднага ще падна и ще умра, но казаха, че ако не взема мерки, ситуацията ще се влошава и ще свърши доста зле и непривлекателно.

Случай с тежка настинка

Здравейте. Казвам се Николай Велев и съм от Сандански. Бих искал и аз да споделя опита си с Демир Бозан, още повече че само след няколко чаши чай успях да се отърва от тежка настинка. В началото на лятото с приятели решихме да си устроим преход в Пирин и да посетим хижите му. Планирахме да го направим през почивните дни, като се уверихме, че ще е слънчево времето и няма да имаме проблеми.

Да, но в планината климата се оказа доста променлив и освен ниските температури, преди да стигнем до първата хижа хубаво ни наваля и сняг. За капак в базата имаха някакви проблеми с електричеството и трябваше да изчакаме докато успеем да се изкъпем и стоплим. Проблемите се проявиха на другата сутрин, когато аз и още двама мои приятели се събудихме с възпалени гърла и подпухнали очи. Жената на хижаря ни приготви чай, опита се ни да ободри, но всичко ни болеше и за преход нагоре и дума не можеше да става.

сърдечна недостатъчност симптоми лечение билки 01

Ник. Велев

Чудехме се и как ще слезем надолу, а за капак и времето отново се развали. Докато подсмърчахме и грачехме, обсъждайки какво да правим, леля хижарката Стефка ни донесе по още един чай. Каза, че ще ни помогне да се оправим от простудата и ние го изпихме. Решихме да останем за деня там, а на другия ден да се приберем в Сандански. Хазяйката се въртеше загрижено около нас и ни поеше с чай непрекъснато. А от него със сигурност имаше полза.

На сутринта се събудихме доста по-добре, а от болките в гърлото нямаше и следа. Когато си тръгвахме, я попитах какво ни е давала да пием, а тя ми каза, че това е билковата комбинация Демир Бозан. Бях срещал реклами в интернет за него и щом се прибрахме веднага си поръчах. Сега не тръгвам на излет без поне един термос с чай от Демир Бозан – така съм спокоен, че времето в планината няма да ни изненада.

Сърдечната ми недостатъчност беше придружена с асцит, нещо, което и до ден-днешен не знам точно какво е. Сърцето ми е издавало аритмия. Като първа стъпка спрях всякакъв алкохол и отказах месото. Изпитвах постоянно гадене, имах сърцебиене на моменти и много се притеснявах.

Гълтах различни хапчета и хранителни добавки, ходих и на хомеопат, който ми даде някакви дребни гранули, вече не им помня името, ще ги объркам, ако трябва да ги кажа.

Ходех през месец и да ми правят ЕКГ, като нямаше никакви белези за подобрение. Казаха, че съм имал „запазена фракция на изтласкване“, сигурно е нещо ужасно. Изпитвах периодичен задух като катеря стълби или само като се сетя, че съм болен. Правех и постоянно упражнения за сърцето, но не мога да кажа, че кой знае колко са ми помогнали.

Получих на краката отдолу на глезените много неприятни отоци, като се опитах да ги разкарам с акупресура и цигун-масажи. Без никакъв успех. Защото все пак те идваха от сърцето, а не от глезените. Докторката започна нещо да намеква за операция на сърцето.

Вижте още по темата ТУК: За лечението на сърдечна недостатъчност с билки Демир бозан (отзив)!

Като цяло нищо не ми свърши работа и реших да пробвам с народна медицина. Първото, което ми излезе в Гугъл, беше „Демир бозан“, но забелязах, че за по-евтините варианти има лоши отзиви и хората се оплакваха, че не им действат.

Затова си поръчах от хубавия Демир бозан, който е на „Фарма витал“ и е от 43 лева кутията. Казах си, че по-добре да дам повече пари, но да се оправя, отколкото да се изявя като много икономичен и да си ходя все така болен или да се разболея още повече.

сърдечна недостатъчност симптоми лечение билки 0134

Ангел Славов

Видях, че трябва да се взима по три пъти дневно, защото иначе няма да има полза от цялото пиене на билки. Взимах го стриктно един месец, сутрин, обед и после пак вечерта, след което на ЕКГ-то ми дадоха подобрение. Поръчах още две кутии с отстъпка, за да продължа лечението. Междувременно не съм спирал лекарствата.

Така не само избегнах влошаването, но и подобрението продължи, благодарение на това билколечение. В крайна сметка показателите отидоха в рамките на приятната норма.

Сега пак от време на време прескача това сърце, но аз профилактично си пия от билките и не давам на болестта да отива нагоре. Може да се каже, че съм се излекувал. Не съм съвършено здрав, но мога да тичам, да се качвам на Витоша лятото и да прескачам по две стъпала нагоре до осмия етаж. Мисля, че това се супер достатъчно, поне в сравнение с другите неща, които опитах.

Ангел Славов, София

Коментирайте и вие по-долу!
  • ПЕТИНКА СЛАВЧЕВА 04.05.2017 at 13:45 on Билки излекуваха гангрена на крака на мамаМайка ми има вече гангрена т.е. ампутирани цели или части от пръсти поради неоросяване на крайниците. Дали тази билка би
  • Цвети 04.05.2017 at 1:04 on Демир Бозан поръчкаЗдравейте ,отново .Бих искала да попитам дали чаят е съвместим с хомеопатични лекарства.Т.к. имам записан час, преди да започна да
  • Демир Бозан 01.05.2017 at 15:48 on Демир Бозан поръчкаДа, Цвети, няма проблем!
Как с билки излекувах сърдечна недостатъчност (не много лека)!
4.4 (88%) 5 votes

Enjoyed this post? Share it!

Един коментар по “Как с билки излекувах сърдечна недостатъчност (не много лека)!

1. Татко е със сърдечна недостатъчност – задъхва се даже при изкачване на 3-4 стъпала.
    Има прекаран микроинфаркт „на крака“ преди години.
    Пулсът му е 40 удара в минута. Има язва на дванадсетопръсника.
    Поради наследствена анемия(таласемия) и напреднала възраст не иска да му слагат пейсемейкър.
    Моля, кажете – ще помогне ли вашия чай?

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *